مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 18:572022-07-14بين الملل

آمریکا و متحدانش نیازمند سفر بایدن به منطقه هستند


تحولات بین الملی به سمت و سویی رفته است که این نیاز برای آمریکا، متحدان این کشور و حکام سرسپرده منطقه به وجود آمد تا این سفر شکل بگیرد.

- غلامعلی پارسا، کارشناس مسائل سیاسی و مدرس دانشگاه های خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد در خصوص سفر بایدن به منطقه، اظهار کرد: تحولات بین المللی به سمتی رفته است که این نیاز برای آمریکا، متحدان این کشور و حکام سرسپرده منطقه به وجود آمد تا این سفر شکل بگیرد و به عبارتی دیگر آمریکا و متحدانش نیازمند این سفر بودند.

وی گفت: خروج خفت بار آمریکا از افغانستان، تحولات و جنگ روسیه و اوکراین، محدودیت های انرژی که برای آمریکا و اروپا پیش آمده است، کمبودهای غذایی که در اثر جنگ روسیه و اوکراین به وجود آمده و مهم تر از همه شکسته شدن هژمونی آمریکا در منطقه باعث شد، بایدن این سفر را انجام دهد.

رشد قدرت حزب الله، تهدید جدی برای اسراییل است این کارشناس مسائل سیاسی افزود: رشد قدرت حزب الله که امروز این قدرت، تهدیدی جدی برای اسراییل است و این موضوع و ترس را در فرودگاه بن گوریون و رونمایی از سامانه های مختلف نظامی شاهد بودیم نیز مزید بر علت بود.

وی به تبلیغات رسانه ای زیادی که پیش از انجام سفر نیز انجام شده اشاره کرد و بیان داشت: اگر برای این سفر دستاوردی پیش بینی می شد نیازی به این میزان تبلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و متحدانش نیازمند سفر بایدن به منطقه هستند

آمریکا و متحدانش نیازمند سفر بایدن به منطقه هستند