مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 20:322022-07-14اجتماعي

گلستان جزو 5 درصد استان های کشور محروم از خانه تکواندو/ آموزش تکواندو در مدارس کشور


پنج درصد از استان های کشور محروم از خانه تکواندو بوده که گلستان نیز جزو این پنج درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، هادی ساعی امروز در نشست با فرماندار شهرستان گنبدکاووس با حضور رییس اداره ورزش و جوانان، رییس هیات تکواندو استان و شهرستان و شهردار اظهار کرد: بهترین زمان یادگیری چه در رشته های ورزشی و چه در حوزه های دیگر دوره کودکی است، برای آموزش و استعدادیابی کودکان در رشته ورزشی تکواندو با آموزش و پرورش تهران تفاهم نامه ای منعقد شده و انتظار داریم این تفاهم نامه در سطح همه استان ها انجام شود.

وی تصریح کرد: شهرداری و آموزش و پرورش ظرفیت خوبی برای رشته های ورزشی بوده و می توان از امکانات آنها در راستای یادگیری، استعدادیابی و تمرین استفاده کرد.

رییس فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: با شهرداری تهران تفاهم نامه ای برای استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود منعقد شده و تلاش داریم تا این تفاهم نامه در سطح شهرهای کشور نیز منعقد شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران تحصیل کرده در رشته های مختلف ورزشی در سطح کشور وجود دارند که می توانند در حوزه استعدادیابی همکاری کنند.

ساعی با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس دارای پتانسیل و ظرفیت های خوبی در حوزه ورزش است خاطرنشان کرد: جای تاسف دارد که شهرستان بزرگ استان گلستان با وجود این همه ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان جزو 5 درصد استان های کشور محروم از خانه تکواندو/ آموزش تکواندو در مدارس کشور

گلستان جزو 5 درصد استان های کشور محروم از خانه تکواندو/ آموزش تکواندو در مدارس کشور