مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 20:322022-07-14ورزشي

بازیکنان گیتی پسند پس از پیروزی در لیگ فوتسال چه گفتند؟


بازیکنان تیم فوتبال گیتی پسند بعد از پیروزی در هفته نخست لیگ برتر صحبت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی اصغر حسن زاده، کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند پس از برتری 9 بر صفر تیمش در نخستین هفته لیگ اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، اولین بازی لیگ با توجه به این که در شرایط مسابقات نیستیم، همیشه سخت است اما امروز بازی را خوب شروع کردیم و با نتیجه خوبی هم به پایان رسانیدم.

وی تصریح کرد: فکر می کنم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و مستحق پیروزی بودیم ، سعی می کنیم بازی به بازی پیش برویم، این بازی تمام شد و آماده بازی بعدی خواهیم شد.

حسن زاده که در این دیدار 4 گل به ثمر رساند درباره شرایط خود نیز گفت: خداروشکر در شرایط خوبی قرار دارم، بعد پایان فصل قبل تمرینات پر فشار فردی را پشت سر گذاشتم و به همراه تیم هم تمرینات بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتیم که باعث شد حالا از آمادگی بدنی خوبی برخوردار باشیم.

به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی هستیم سپهر محمدی، دورازه بان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در رابطه برتری پر گل تیمش مقابل سفیر گفتمان تهران گفت: در گام اول توانستیم با اقتدار 3 امتیاز بازی را کسب کنیم، این برد نتیجه همت بازیکنان و تلاش های کادر فنی بود، امیدوارم این روند را در هفته های آینده نیز حفظ کنیم و به هدف خود که دفاع از عنوان قهرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان گیتی پسند پس از پیروزی در لیگ فوتسال چه گفتند؟

بازیکنان گیتی پسند پس از پیروزی در لیگ فوتسال چه گفتند؟