مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 21:272022-07-14سياسي

دولت سیزدهم کشور را در شرایط نابسامان تحویل گرفت


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه جریان انقلابی باید برای حل مشکل مردم در صحنه حضور داشته باشد، گفت:هنگام آغاز دولت با کسری بودجه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در سفر به دهاقان در دیدار با جمعی از نخبگان این شهرستان با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیر گفت: همه مسؤولان اعم از امام جمعه،نماینده و فرماندار همدلی و پیگیری شایسته ای را در جهت حل مشکلات این شهرستان داشته اند تا با مساعدت و پشتیبانی دستگاه های استانی شاهد حل مشکلات و رشد روز افزون این شهرستان باشیم.

وی افزود: در استان اصفهان  سعی بر این بوده است که از ظرفیت نیروهای جوان، متعهد و متخصص و همچنین افراد با سابقه که ایده هایی را برای رشد و توسعه حوزه های مختلف دارند استفاده شود.

مرتضوی تصریح کرد: همه مردم باید پای کار باشند و تلاش کنند تا موفق شویم،مردمی سازی حکم رانی ایده دولت مردمی بوده است و برای تحقق آن نیز همت جدی دارد.

استاندار اصفهان بیان کرد:ما بزرگترین تهدید کشور که جنگ تحمیلی بود را با کمک و همراهی بسیار چشم گیر مردم اداره کردیم و هم اکنون نیز باید در خصوص مشکلات و معضلات محدوده خود و همچنین کشور دنبال برنامه و ایده باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم کشور را در شرایط نابسامان تحویل گرفت

دولت سیزدهم کشور را در شرایط نابسامان تحویل گرفت