مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 22:072022-07-14سياسي

رییس پلیس: اولویت کار پلیس پایتخت برخورد با بی حجابی و بدحجابی است


در فضای حقیقی و مجازی در مقابل کسانی که عفت عمومی جامعه را به چالش می کشند ایستاده ایم و همواره از آمران به معروف و ناهیان از منکر دفاع همه جانبه داشته و خواهیم داشت.

- در فضای حقیقی و مجازی در مقابل کسانی که عفت عمومی جامعه را به چالش می کشند ایستاده ایم و همواره از آمران به معروف و ناهیان از منکر دفاع همه جانبه داشته و خواهیم داشت.

رییس پلیس پایتخت اعلام کرد که اجرای طرح مقابله با بی حجابی و بدحجابی در دستورکار پلیس قراردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در مراسم نکوداشت و قدردانی از فعالان و دست اندرکاران طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی که با حضور فرمانده فراجا برگزار شد، با گرامیداشت دهه ولایت گفت: پلیس پایتخت سلسله طرح های هدفمند و هوشمندانه ای را برای تامین و ارتقای امنیت شهروندان تهرانی به اجرا درآورده است.

یکی از این طرح ها طرح رعد است که در حوزه همه کلانتری های پایتخت به منظور برخورد با ناهنجاری های اجتماعی به مرحله اجرا در می آید و در این طرح از ظرفیت و توانمندی همه کلانتری ها برای ارتقای امنیت و آرامش محله های پایتخت استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه در ادامه طرح رعد و تکمیل آن، طرح کاشف پلیس آگاهی به منظور برخورد با سارقان حرفه ای و باندی اجرا می شود، گفت: در این زمینه شاهد دستاوردهای بزرگی بوده ایم که دستگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس: اولویت کار پلیس پایتخت برخورد با بی حجابی و بدحجابی است

رییس پلیس: اولویت کار پلیس پایتخت برخورد با بی حجابی و بدحجابی است