مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 22:422022-07-14سياسي

تشریح دستاورد های سفر رییس مجلس به ازبکستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در بدو ورود به تهران پس از سفر سه روزه به ازبکستان گفت: ما به دعوت رسمی رییس مجلس قانونگذاری ازبکستان به این کشور سفر کردیم و با رییس مجلس قانونگذاری ازبکستان، - رییس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره دستاورد های سفر خود به ازبکستان را مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در بدو ورود به تهران پس از سفر سه روزه به ازبکستان گفت: ما به دعوت رسمی رییس مجلس قانونگذاری ازبکستان به این کشور سفر کردیم و با رییس مجلس قانونگذاری ازبکستان، رییس مجلس سنای این کشور و همچنین رییس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کردیم.

وی با اشاره به اینکه یک ملاقات نسبتاً طولانی با رییس جمهور ازبکستان داشتیم، اظهار داشت: همچنین معمولاً قبل از ملاقات های رسمی خود در کشور های خارجی حتماً با ایرانیان مقیم خارج از کشور درباره مباحث مختلف صحبت می کنیم و در همین راستا و پیش از ملاقات رسمی با مقامات ازبکستان با جمعی از ایرانیان مقیم ازبکستان ملاقات کردیم و در جریان مشکلات و مسائل آن ها به ویژه در عرصه تجاری قرار گرفتیم.

رییس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: پس از ملاقات با ایرانیان مقیم ازبکستان، جلسه ای در مجلس قانونگذاری و همچنین مجلس سنای ازبکستان برگزار کردیم و درباره مسائل س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح دستاورد های سفر رییس مجلس به ازبکستان

تشریح دستاورد های سفر رییس مجلس به ازبکستان