مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 00:172022-07-14بين الملل

مقام یمنی: هرگونه حماقت اسراییل در لبنان به جنگ فراگیر منطقه ای منجر خواهد شد


عضو ارشد جنبش انصارالله یمن در مصاحبه ای گفت که هرگونه حماقتی از جانب رژیم صهیونیستی در لبنان، به جنگ فراگیر در منطقه منتهی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، در مصاحبه ای در واکنش به سخنرانی شامگاه چهارشنبه دبیرکل حزب الله لبنان گفت که تهدیدات سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان حقیقی است و رژیم صهیونیستی این موضوع را به خوبی می داند.

او به شبکه المیادین گفت: اگر شرایط وخیم شود، حزب الله فقط به میدان نفتی کاریش بسنده نخواهد کرد، آن گونه که سید حسن نصرالله خطاب به رژیم صهیونیستی گفت این معادله را ثبت کنید، به کاریش و بعد از کاریش خواهیم آمد حزب الله تمامی تحولات در سواحل را پیگیری می کند و تمامی اتفاقات را زیر نظر دارد.

البخیتی افزود: اسراییل و آمریکا امروز می دانند که هر گونه حماقتی از جانب آن ها به خصوص در لبنان به جنگ فراگیر منطقه ای منجر خواهد شد و ورود اسراییل به جنگ در لبنان موجب انفجار منطقه می شود که به نفع رژیم اشغالگر نیست.

به گفته این شخصیت یمنی، هماهنگی بالایی میان کشورهای محور مقاومت از جمله گروههای مقاومت فلسطینی وجود دارد و اکنون نیز بازگشت روابط میان حماس و سوریه موجب عصبانیت برخی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام یمنی: هرگونه حماقت اسراییل در لبنان به جنگ فراگیر منطقه ای منجر خواهد شد

مقام یمنی: هرگونه حماقت اسراییل در لبنان به جنگ فراگیر منطقه ای منجر خواهد شد