مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 07:422022-07-15اجتماعي

اصفهان امسال یکی از خشک ترین بهارها را تجربه کرد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از اول مهر سال گذشته تاکنون میانگین بارش استان 145 میلی متر بوده که 40 درصد نسبت به میانگین بلندمدت کاهش داشته است و در فصل بهار بارش خوبی نداشتیم و یکی از خشک ترین بهارهایی بوده که تجربه کردیم.

- منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران در زمینه مصرف بهینه آب تشکیل می شود، اظهار داشت: کیفیت و سلامت آب شرب اصفهان مرتب توسط کمیته فنی آبفا، بهداشت و محیط زیست کنترل می شود و آب اصفهان سالم است.

وی با بیان اینکه در بیش از 320 روستای استان آبرسانی سیار انجام می شود، افزود: همه ادارات موظف شدند 30 درصد مصرف آب را کاهش دهند و لوازم کاهنده مصرف آب را در ادارات نصب کنند و مدیر انرژی موظف است مصرف بهینه آب را در دستگاه ها کنترل کند.

شیشه فروش با بیان اینکه در همه شهرداری ها آب شرب از فضای سبز جدا است، گفت: آبیاری شبانه، آموزش به کارگران، کاشت گل و گیاه متناسب با اقلیم هر منطقه به شهرداری ها ابلاغ شده است.

آبفا باید نسبت به اصلاح شبکه های آب فرسوده اقدام کند مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه به شرکت های آب و فاضلاب اعلام کرده ایم که رفع پرت آب را بگیرند، بیان کرد: شرکت های آبفا موظف هستند بازسازی و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان امسال یکی از خشک ترین بهارها را تجربه کرد

اصفهان امسال یکی از خشک ترین بهارها را تجربه کرد