مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 09:072022-07-15سياسي

شیخ «عیسی قاسم» خواستار مخالفت مردم با برگزاری انتخابات ظالمانه بحرین شد


رهبر معنوی انقلاب بحرین با «ظالمانه» خواندن انتخابات این کشور، از مردم بحرین خواست که در برابر این انتخابات سکوت اختیار نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین، پنجشنبه، در چهارمین بیانیه انتخاباتی خود خواستار عدم سکوت در برابر طرح انتخاباتی رژیم بحرین شد.

شیخ عیسی قاسم اعلام کرد که اجرای فرایند انتخابات بر پایه نقشه مرتجعانه و ظالمانه رژیم بحرین و در راستای تحقق اهداف مستبدانه و یک جانبه گرایانه و خلاف مصلحت مردم تنها به معنای عقب گردی جدید برای کشور، تعمیق بیشتر مصبیت های مردم، تحکیم حکومت دیکتاتوری و طولانی کردن سیه روزی های ملت است.

رهبر معنوی انقلاب بحرین در ادامه از مؤمنان خواست که در برابر این طرح انتخاباتی ظالمانه که هدف آن ترسیم سرنوشت مردم بر خلاف اراده و به حاشیه راندن ایشان است، ساکت نمانند.

در ادامه این بیانیه آمده است: همگان، از آنانی که به عدالت دین باور دارند و آنان که مدعی میهن دوستی هستند، انتظار می رود در برابر این انتخابات جعلی دروغین که حقوق مردم را نادیده می انگارد، بایستند و چنانچه انتخابات بر خلاف خواست ایشان پیش رفت، لاجرم باید از آن اعلام برائت کنند تا اراده آن ها به بهانه موافقتشان و رضایت آشکار و پنهانشان با بردگی کشاندن نقض نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ «عیسی قاسم» خواستار مخالفت مردم با برگزاری انتخابات ظالمانه بحرین شد

شیخ «عیسی قاسم» خواستار مخالفت مردم با برگزاری انتخابات ظالمانه بحرین شد