مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-15پزشكي

بهبود علائم کرونا با یک داروی طبیعی چندگیاهه


علیرغم موفقیت های قابل توجهی که در سطح جهان و کشور در کنترل بیماری پاندمیک کووید 19 شاهد بوده ایم، این بیماری کماکان دغدغه ای مهم به حساب می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، کرونا ویروس ها، خانواده بزرگی از ویروس ها هستند که بیماری های مختلفی را از سرماخوردگی معمولی گرفته تا سندرم حاد و شدید تنفسی، ایجاد می کنند.

همه گیری بیماری کووید 19 که به واسطه ویروس SARS-COV-2 ایجاد شد، اولین بار توسط سازمان بهداشت جهانی در چین گزارش شد و سپس به صورت یک بحران جهانی بی سابقه درآمد که هنوز هم دنیا به طور کامل از تبعات آن رهایی نیافته است.

همه گیری بیماری کرونا و شدت عفونت و مرگ ومیر بالای آن، چالش های عجیب و بسیار گسترده ای را در سیستم های بهداشتی اکثر کشورهای جهان به وجود آورد و تقلاها را برای یافتن واکسن و داروهای جدید به اوج رساند.

این تلاش علیرغم فروکش کردن موج های عمده این بیماری، هنوز هم به شکلی جدی در جریان است.

در همین راستا، یک تیم پژوهشی بزرگ و 11 نفره از کشورمان و از دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله، پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی، دانشگاه کاشان، دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و دانشگاه علوم پزشکی تهران مطالعه ای را انجام داده اند که در آن تأثیر یک داروی چند گیاهی سنتی ایرانی به نام ایمفلونا بر کووید 19 مورد بررسی قرار گرفته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود علائم کرونا با یک داروی طبیعی چندگیاهه

بهبود علائم کرونا با یک داروی طبیعی چندگیاهه