مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 10:172022-07-15ورزشي

نتایج مسابقات کیوروگی نونهالان استان اصفهان اعلام شد


رییس هیات تکواندو استان اصفهان گفت: در پایان مسابقات کیوروگی در رده نونهالان شهرستان گلپایگان اول، تیم صبای اصفهان دوم، شهید چمران اصفهان سوم و نوین گلدشت به مقام چهارم و در رده خردسالان تیم های برتر رده خردسالان شهید فرخی فریدن اول، - شهرام الله آبادی، رییس هیات تکواندو استان اصفهان، در حاشیه مسابقات کیوروگی خردسالان و نونهالان استان اصفهان به میزبانی شهرستان چادگان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: برگزاری مسابقات خردسالان و نونهالان به این شیوه کم نظیر است.

  وی افزود: در دهه 70، 80 اسپانسرهای خوبی در استان وجود داشت و حمایت های خوبی از تکواندو استان داشتند اما دهه 80 و 90 در اصفهان افت محسوسی در بخش کیوروگی ایجاد شد.

الله آبادی ادامه داد: تکواندوکاران از پایه ضعیف هستند که سعی کردیم با برگزاری مسابقات مختلف این ضعف را جبران کنیم که در این میان البته مربیان ما نیز نیاز به آموزش دارند.

رییس هیات تکواندو اصفهان با اشاره به حضور 17 تیم و عدم حضور برخی از شهرستان ها در این مسابقات گفت:  ما 28 شهرستان داریم و تعدادی از شهرستان ها از این دوره مسابقات استقبال نکردند که از شهرستان های مختلف درخواست می کنم در مسابقات مختلف حضور پیدا کنند، چرا که نونهالان و نوجوانان به مسابقات نیاز دارند تا سطح فنی خود را افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج مسابقات کیوروگی نونهالان استان اصفهان اعلام شد

نتایج مسابقات کیوروگی نونهالان استان اصفهان اعلام شد