مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 13:022022-07-15دانش

پذیرش هیات تجاری و فناوری از کشور کامرون با حمایت صندوق نوآوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صندوق نوآوری و شکوفایی، سی وچهارمین رویداد یکشنبه های صادراتی را با موضوع پذیرش هیات تجاری و فناوری از کشور کامرون در قالب کلینیک مدیریت صادرات دانش بنیان روز یکشنبه، - صندوق نوآوری و شکوفایی، سی وچهارمین رویداد یکشنبه های صادراتی را با موضوع پذیرش هیات تجاری و فناوری از کشور کامرون در قالب کلینیک مدیریت صادرات دانش بنیان 26 تیرماه 1401 برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صندوق نوآوری و شکوفایی، سی وچهارمین رویداد یکشنبه های صادراتی را با موضوع پذیرش هیات تجاری و فناوری از کشور کامرون در قالب کلینیک مدیریت صادرات دانش بنیان روز یکشنبه، 26 تیرماه 1401 برگزار می کند.

در سی وچهارمین رویداد یکشنبه های صادراتی پذیرش هیات تجاری و فناوری از کشور کامرون در حوزه های نفت، گاز، پتروشیمی و صنعت ساختمان، علاوه بر برگزاری و نشست ‎های تخصصی و مذاکره صادرات میان شرکت های دانش بنیان ایرانی با تجاری از کشور کامرون، جلسات و نشست های B2B با تجار کامرون نیز انجام می شود.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت های دانش بنیان علاقه مند به حضور در این رویداد می توانند به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانیhttp://ghazal.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش هیات تجاری و فناوری از کشور کامرون با حمایت صندوق نوآوری

پذیرش هیات تجاری و فناوری از کشور کامرون با حمایت صندوق نوآوری