مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 13:422022-07-15سياسي

ابتلای 314 نفر از کادر درمان ورامین به کرونا طی دو سال


رییس بیمارستان شهدای 15خرداد ورامین گفت: در دو سال گذشته 314 نفر از کادر درمان بیمارستان در این شهرستان به کرونا مبتلا شدند که یک نفر از آنها فوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، علی فتحی رییس بیمارستان 15 خرداد ورامین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان که به مناسبت هفته تامین اجتماعی انجام شد اظهار کرد: با توجه به شیوع مجدد کرونا شاهد افزایش مبتلایان کرونا در ورامین هستیم که از عموم مردم درخواست داریم تزریق دُز چهارم واکسن کرونا را جدی بگیرند.

  وی گفت: از اسفند 98 در بیمارستان 15 خرداد ورامین در خدمت مردم بودیم، از آنجا که  هیچ شناختی از ویروس کرونا وجود نداشت و به تدریج آمادگی برای مقابله با کرونا در ایران و جهان انجام شد.

فتحی افزود: تحریم های ظالمانه موجب شد برخی از داروها و تجهیزاتی که برای  مقابله و درمان کرونا است سخت تر به دست مردم برسد، در همین راستا نیز بسیاری  از کادر درمان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

رییس بیمارستان 15 خرداد بیان داشت : در مدت دو سال گذشته 314 نفر از کادر درمان بیمارستان شهدای 15 خرداد به کرونا مبتلا شدند که یک نفر از این عزیزان فوت کردند.

وی تصریح کرد: در دو سال گذشته 9 هزار نفر در بخش کرونا بیمارستان بستری شدند که 97 درصد بستری ها درمان و مرخص شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 314 نفر از کادر درمان ورامین به کرونا طی دو سال

ابتلای 314 نفر از کادر درمان ورامین به کرونا طی دو سال