مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 14:122022-07-15سياسي

پیاده روی خانوادگی هفته عفاف و حجاب در قرچک برگزار شد


پیاده روی مدافعان حریم خانواده همزمان با هفته عفاف و حجاب و دهه امامت و ولایت، با حضور پرشور خانواده ها و بانوان عفیفه در شهرستان قرچک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، تجمع مدافعان حریم خانواده همزمان با هفته عفاف و حجاب و دهه امامت و ولایت و پیاده روی خانوادگی پیش از ظهر امروز با حضور پرشور بانوان عفیفه و خانواده ها از میدان امام خمینی(ره) به سمت مقبره شهدای گمنام در شهرستان قرچک برگزار شد.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این تجمع، اظهار کرد: این مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و دهه امامت و ولایت، توسط مسؤولین و سپاه ناحیه 15 خرداد برگزار شده است .

   وی مهم ترین نتیجه مراسمات این چنینی را حضور پرشور بانوان عفیفه دانست و گفت: بانوان ایران زمین دارای شاخصه مهم عفاف و حجاب هستند و این شاخصه بارز جزو الویت های زندگی ایرانی- اسلامی است.

شهردار قرچک مهم ترین دستاورد استمرار برنامه های حوزه عفاف و حجاب را احیای فرهنگ ایرانی در قالب طرح عفیفانه در سطح بین الملل عنوان کرد و افزود: بانوان نیز با حضورشان باعث روحیه بخشی به خانواده اصیل ایرانی می شوند زیرا حیا و عفت باید در خانواده نهادینه شود و این وظیفه مادران پاکدامن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی خانوادگی هفته عفاف و حجاب در قرچک برگزار شد

پیاده روی خانوادگی هفته عفاف و حجاب در قرچک برگزار شد