مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 14:122022-07-15اقتصادي

تحقق شهر هوشمند در گرو پیوند شهرداری و دانشگاه است


پیوند بین شهرداری و دانشگاه و تشکیل سرای نوآوری و هوشمندسازی کمک می کند تا اصفهان به هدف و مقصد خود در رابطه با شهر هوشمند برسد و کیفیت زندگی در این شهر ارتقا پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی در آیین امضای تفاهم نامه مشارکت در توسعه و بهره برداری از سرای نوآوری فناوری اطلاعات و هوشمندسازی شهری بین دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری اصفهان اظهار داش: در نظام پژوهش کشور شاید دانشگاه ها آنچنان که باید نتوانستند کارآمد ظاهر شوند.

وی افزود: بازارها در گذشته فقط حجره خرید و فروش نبود، بلکه مکان خلق فناوری محصول و ارائه آن بود، در این راستا بازار فناوری و سرای نوآوری را در دانشگاه آزاد به عنوان نقطه متصل به یک زیست بوم ایجاد کردیم و آن را با نهادهای درون کشور به اشتراک گذاشتیم.

طهرانچی گفت: طرح پویش و سرای مشترک نخستین بار در اصفهان و با همکاری اتاق بازرگانی اجرایی شد،  در زمینه پژوهش در کشور مشکلاتی وجود دارد؛ تصور بر این است که چون دانشگاه علم و دانش دارد، باید به سرعت حل مسدله ارائه دهد، در صورتی که حلقه درک مسأله موضوع اصلی ما است.

  رییس دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: شهرداری نیاز به حل مسئله دارد و دانشگاه نیز فقط با درک آن می تواند مسئله را حل کند،  سرای های نوآوری، سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق شهر هوشمند در گرو پیوند شهرداری و دانشگاه است

تحقق شهر هوشمند در گرو پیوند شهرداری و دانشگاه است