مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 14:322022-07-15اقتصادي

انتقاد امام جمعه سنندج از افزایش بی رویه اجاره بهای مسکن


امام جمعه سنندج با انتقاد از افزایش بی رویه اجاره بهای مسکن، گفت: بسیاری از شهروندان در خصوص تامین مسکن مناسب مشکل دارند و مسوولان باید چاره اندیشی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: شمار زیادی از خانواده های با بنیه اقتصادی ضعیف و کم درامد جامعه نمی توانند ودیعه و اجاره بها زیاد پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: بسیاری از شهروندان در خصوص تامین مسکن مناسب مشکل دارند و مسوولان باید برای حل آن و مقابله با افزایش بی رویه اجاره بهای مسکن چاره اندیشی کنند.

ماموستا رستمی تصریح کرد: برخی از صاحب خانه ها و مالکینی که خانه و مغازه برای اجاره دارند، اجاره بها را خارج از عرف افزایش داده که پرداخت آن در توان بسیاری از شهروندان نیست، مسوولان باید با نظارت خود از افزایش خارج از عرف آن جلوگیری کنند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر هفته گذشته رییس جمهور و هیات دولت به کردستان اظهار داشت: این سفر منشاء خیر و برکت برای استان بود و در آینده نزدیک نتایج آن پدیدار خواهد شد.

وی افزود: در این سفر اعتبارات بسیار خوبی به استان اختصاص داده شد و در این راستا هشت هزار شغل جدید در حوزه های مختلف ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه سنندج از افزایش بی رویه اجاره بهای مسکن

انتقاد امام جمعه سنندج از افزایش بی رویه اجاره بهای مسکن