مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 14:472022-07-15سياسي

تبیین درست عفاف و حجاب وظیفه مراکز علمی و حوزوی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیت الله علیرضا اعرافی امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد، - امام جمعه قم: مقوله عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی، نیازمند به تولید علمی و کشف و تبیین آنهاست که به عهده مراکز علمی و حوزوی است که باید به صورت مستمر از نگاه عمیق کلامی و فلسفی و از منظر اخلاقی و اجتماعی باید مورد تحقیق قرار گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیت الله علیرضا اعرافی امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد، با اشاره به واقعه غدیر خم بیان کرد: اگر بخواهیم غدیر را تحلیل کرده، عظمت و شکوه این داستان بسیار مهم و راهبردی را بشناسیم و به چگونگی باقی ماندن آن تا کنون پی ببریم، بایستی به موانع ماندگاری غدیر توجه کنیم.

وی گفت سد های زیادی در طول تاریخ مقابل فروغ و شکوه داستان غدیر قرار گرفته که منع حدیث و قدغن بودن نقل حدیث اولین و مهمترین مانع برای ماندگاری واقعه غدیر بود.

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه منع حدیث یک جریان طولانی بود که ضربه بزرگی به حدیث و تاریخ اسلام زده است، افزود: بر اثر این منع، امت اسلام از بخش مهم ذخایر دینی و معرفتی محروم ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین درست عفاف و حجاب وظیفه مراکز علمی و حوزوی است

تبیین درست عفاف و حجاب وظیفه مراکز علمی و حوزوی است