مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 15:072022-07-15سياسي

اجرای تعرفه برق گرم سیری در منطقه بادرود و نطنز ضرورت دارد


بادرود از نظر گرمای هوا یکی از گرمترین شهرهای استان اصفهان است و می طلبد تعرفه برق گرمسیری در این شهر به صورت کامل اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود در خطبه های نماز جمعه بادرود با تبریک عید سعیدغدیرخم اظهار کرد: اوایل انقلاب برخی می گفتند که انقلاب به بن بست رسیده اما بدانید که نظام اسلامی به بن بست نمی رسد و تردید نداشته باشید به فضل الهی از این گردنه سخت نیز گذر خواهیم کرد و اقتصاد بیماری که 50 سال است بیمار است، درست خواهد شد.

وی افزود: جنس این انقلاب از جنس انقلاب امام زمان (عج) و انقلاب امام حسین (ع) است و این حکومت اسلامی تا ظهور امام زمان (عج) باقی خواهد ماند و ما با دلی آرام و قلبی مطمئن محکم تا آخرین نفر، تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون پای انقلاب و نظام ایستاده ایم.

امام جمعه بادرود گفت: به لحاظ حضور معاونت پارلمانی ریاست جمهوری  که بنا به دعوت نماینده به منطقه و به نماز جمعه آمده اند نکات را و مطالباتی را عرض می کنم که امید است مورد توجه قرار بگیرد.

قاسمی تصریح کرد: بنا بر بررسی هایی که انجام گرفته امامزاده آقا علی عباس سالانه بیش از 4 میلیون زائر دارد و می طلبد که دولتمردان ما به صورت ویژه هم به این امامزادگان واجب التعظیم آقا علی عباس و شاهزاده محمد علیهم السلام نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تعرفه برق گرم سیری در منطقه بادرود و نطنز ضرورت دارد

اجرای تعرفه برق گرم سیری در منطقه بادرود و نطنز ضرورت دارد