مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-15سياسي

صدیقی: حجاب بانوان مثل لباس روحانیت است


خدمتی که انقلاب اسلامی به بانوان کرده در طول تاریخ ایران بی سابقه است و در پرتو انقلاب و به برکت خون های زلال شهدای ما رویشی که برای رشد بانوان پیش آمد کم نظیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی خطیب جمعه تهران در خطبه های نماز جمعه امروز 24 تیر ماه تهران با تبریک دهه ولایت و عید غدیر، تقوا را پشتوانه دنیا و آخرت دانست و گفت: هر فردی حریم خدا را نگه دارد، خداوند بن بست را از پیش پای او برمی دارد.

خطیب موقت تهران گفت: خدا در هیچ کجا به اندازه غدیر اهمیت به خرج نداده است و از این رو پیامبر را در حجه الوداع مأمور کرد حاجیانی که جلو افتاده بودند را برگرداند و حاجیانی که نرسیده بودند، برسند تا ایشان در جمع همه حاجیان که سفیران کشورهای اسلامی بودند، ولایت امیرالمومنین (ع) را تبلیغ کنند.

وی با استناد به سه اصل در این مأموریت که موضوع سیاسی و زمامداری است، ادامه داد: به قدری این مسأله مهم است که اگر تبلیغ انجام نمی شد، رسالت و دین کامل نمی شد و این موضوع نقش ولایت در تبیین دین را نشان می دهد و در غیر اینصورت تحریف در دین محتمل بود و دیگر الگویی برای حکمرانی اسلامی پیدا نمی شد.

صدیقی حضرت علی (ع) را مکتب، فرهنگ، جریان زندگی، مدل حکمرانی، قبله و کلاس همیشگی برای موحدان عالم و الگوی حکومت عدالت و معرفت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدیقی: حجاب بانوان مثل لباس روحانیت است

صدیقی: حجاب بانوان مثل لباس روحانیت است