مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 15:472022-07-15سياسي

غدیر برجسته ترین عید مسلمانان است


در جامعه بشری عیدی برجسته تر و تأثیرگذارتر از عیدغدیرخم نداریم زیرا با احساس خوشبختی و کامیابی معنا و مفهوم پیدا می کند و لازم است امت اسلامی در بزرگداشت عید غدیرخم سنگ تمام بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی، امام جمعه گلپایگان در خطبه های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار کرد: طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی 23 تیرماه روز ایثار و شهادت شهرستان گلپایگان نام گذاری شده است و در این روز 15 شهید عملیات رمضان بر روی دستان مردم شهرستان تشییع و خاک سپاری شد و  همچنین بیش از 10 رزمنده به اسارت نیروهای بعث عراق در آمدند.

وی با تبریک میلاد امام علی النقی هادی (ع)، گفت: زیارت نامه جامعه کبیره و غدیریه از امام هادی(ع) است که با هدف نظام سازی و جامعه پردازی با محوریت ولایت فقیه نوشته شده است و این امام بزرگوار با وجود اینکه شهر سامرا تحت حکومت خلفای بنی عباسی بود، دست از مبارزات بر نداشت.

کرامتی با بیان اینکه عید غدیر خم افضل اعیاد است، گفت: در جامعه بشری عیدی برجسته تر و تأثیرگذارتر از عیدغدیرخم نداریم زیرا با احساس خوشبختی و کامیابی معنا و مفهوم پیدا می کند و لازم است امت اسلامی در بزرگداشت عید غدیرخم سنگ تمام بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غدیر برجسته ترین عید مسلمانان است

غدیر برجسته ترین عید مسلمانان است