مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 16:422022-07-15سياسي

افراط و تفریط، آفت گسترش حجاب در جامعه است/ ضرورت تکمیل جاده بندرعباس - لار


افراط و تفریط، آفت گسترش حجاب در جامعه است و در حوزه حجاب با برخوردهای عالمانه موافق هستیم و با برخوردهایی که خدای ناکرده جوانان را منزجر می کند مخالفیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: مساله حرام بودن مواد مخدر مورد اتفاق تمام علمای اسلامی است که باید بدان توجه کرد.

وی، مصرف مواد مخدر بر خلاف مصلحت انسان است و ضررهای خانمان سوزی را متوجه فرد می کند، تصریح کرد: بر اساس آیات و روایات هر ماده ای که باعث ضرر رسیده به بدن شود مصرف آن حرام است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان این نکته که ریشه گسترش قاچاق و مصرف مواد مخدر را باید در فقر و بیکاری جست و جو کرد، خاطرنشان کرد: در حل مسائل باید به علل ها پرداخت نه معلول ها به همین جهت باید برای حل مساله وارد میدان شد.

البته من آگاه هستم که این مهم ریشه در موضوعات دیگری از جمله فرهنگی و اجتماعی دارد و تماما از روی فقر نیست و عده ای سوداگر مرگ، جوانان را به کام مرگ می کشانند.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره به سالروز گرامیداشت حجاب، تشریح کرد: دشمن در این روز سعی داشت که با انجام اقدامات رسانه ای به حجاب لطمه وارد کند؛ چراکه که همواره به دنبال ایجاد و گسترش فساد و فحشا در ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراط و تفریط، آفت گسترش حجاب در جامعه است/ ضرورت تکمیل جاده بندرعباس - لار

افراط و تفریط، آفت گسترش حجاب در جامعه است/ ضرورت تکمیل جاده بندرعباس - لار