مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 18:272022-07-15اقتصادي

آبخور اسکله منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس افزایش می یابد


معاون برنامه ریزی و توسعه منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: به منظور افزایش آبخور اسکله و بهبود امکان پهلودهی شناورها، امسال 350 میلیارد تومان مصوب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بازیار بهمن نژاد معاون برنامه ریزی و توسعه منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس امروز اظهار داشت: طبق برنامه ریزی و پیگیری های انجام شده در این معاونت برای تکمیل زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاران مستقر در سایت توسعه، مبلغ 35هزار میلیارد ریال از سوی سازمان ایمیدرو برای توسعه زیرساخت های این سایت در مدت 5 سال به منطقه ویژه اختصاص داده شده است که برنامه ریزی شده است این بودجه طی 5 سال با میانگین سالانه 800 تا 1 میلیارد تومان بر اساس پروژه های تعریف شده جذب گردد.

وی توضیح داد: در سال 1401 اولویت بر احداث زیرساختهای قسمت شرق سایت توسعه است و در حال حاضر مطالعات و اسناد مناقصه تکمیل معابر قسمت شرقی با برآورد 4000 میلیارد ریال آماده برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار می باشد.

همچنین مطالعات و اسناد مناقصه ایستگاه تقلیل فشار گاز به ظرفیت 450 هزار متر مکعب در ساعت با برآورد 3000 میلیارد نیز آماده برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبخور اسکله منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس افزایش می یابد

آبخور اسکله منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس افزایش می یابد