مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 20:122022-07-15سياسي

توسعه همه جانبه روستاها در قرارگاه جهادی استان تهران انجام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سید حبیب موسوی نماور مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران عصر امروز در جمع مردم بخش جواد آباد ورامین، اظهار کرد: مردم شهرستان ورامین مردمی با فرهنگ، دارای تمدن کهن، دیندار و پیشرو در تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی گفت: تصویب و ابلاغ فرمانداری ویژه شهرستان ورامین می تواند سر منشا تحول و اقدامات مهم به ویژه در سطح ارتقا سیستم اداری شود که این مهم با پیگیری استاندار و فرماندار انجام گرفت و آثار دیگر مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری در آینده نزدیک در این شهرستان مشاهده می شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی و ساماندهی بخش کشاورزی و روستایی در استانداری تهران افزود: در سطح استان تهران در حوزه روستایی اقدامات جهادی خاص و ویژه به خصوص توجه به بخش کشاورزی آغاز شده است که این قرارگاه در آینده نزدیک باعث توسعه همه جانبه روستاها در بخش های مختلف می شود.

موسوی نماور بیان کرد: این توسعه همه جانبه در روستاها شامل توسعه فرهنگی، اقتصادی و عمرانی و نیز حل مسائل و مشکلات موجود در روستا مثل طرح های هادی و شکل گیری بازارچه های فصلی برای عرضه مستقیم تولیدات کشاورزی از جمله موضوعاتی می باشد که با تشکیل قرارگاه جهادی در بازه زمانی کوتاه مدت می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همه جانبه روستاها در قرارگاه جهادی استان تهران انجام می شود

توسعه همه جانبه روستاها در قرارگاه جهادی استان تهران انجام می شود