مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 22:572022-07-15سياسي

حضور دوباره سردار تنگسیری در مناطق زلزله زده هرمزگان برای دلجویی از مردم آسیب دیده


سردار تنگسیری برای چهارمین بار پیاپی در مناطق زلزله زده هرمزگان حضور یافت و ضمن تفقد و دلجویی از مردم، بصورت میدانی از روند اقدامات و کمک رسانی ها را بازدید نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه بعداز ظهر امروز، برای چهارمین بار پیاپی در روستای سایه خوش بعنوان کانون اصلی زلزله بخش مهران بندرلنگه حضور یافت و از نزدیک در جریان فعالیت ها و خدمات رسانی های انجام شده به این مناطق زلزله زده قرار گرفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه  در جمع بخشی از مردم روستای سایه خوش گفت: باید به همه عزیزانی که از همان ساعات اولین  وقوع زلزله برای خدمت رسانی به مردم نجیب و دوست داشتنی این مناطق حضور یافتند تقدیر و تشکر نماییم و از خداوند متعال می خواهیم خیر دنیا و آخرت به نیروهای جهادی و انقلابی عنایت فرماید و البته خداوند برای کسی که برای رفع مشکلات و گرفتاری مردم خدمت و تلاش می کند أجر و پاداش مضاعفی در نظر گرفته است.

سردار تنگسیری با بیان اینکه سردار سلامی فرمانده سپاه، مرتب بصورت مستمر از روند وضعیت خدمات رسانی و اقدامات امدادی به مردم زلزله زده اینجا پیگیری و رصد می کند، بیان  داشت: جنس سپاه  مردمی و برای خدمت به مردم است، هویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردمی است و سپاه علاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دوباره سردار تنگسیری در مناطق زلزله زده هرمزگان برای دلجویی از مردم آسیب دیده

حضور دوباره سردار تنگسیری در مناطق زلزله زده هرمزگان برای دلجویی از مردم آسیب دیده