مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 23:072022-07-15ورزشي

هیأت چوگان زنجان آغاز به کار کرد/ ورود چپ دست ها ممنوع!


سرپرست هیأت چوگان استان زنجان با اشاره به آغاز پذیرش بازیکن در هیأت چوگان زنجان گفت: هیچ محدودیتی به جز برای چپ دست ها برای حضور در کلاس ها وجود ندارد و تا اطلاع ثانوی اولویت با کسانی است که اسب دارند.

- عباس علوی، سرپرست هیأت چوگان استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از آغاز پذیرش بازیکن برای این هیات در استان خبر داد و اظهار کرد: با تمامی باشگاه های سوارکاری و هر کسی که با اسب کار کرده است همکاری خواهیم داشت.

سرپرست هیأت چوگان استان زنجان با بیان اینکه چمن سلطانیه ظرفیت مطلوبی برای برگزاری مسابقات چوگان دارد، تصریح کرد: مسابقات چوگان در مانژهای خاکی نیز برگزار می شود و باشگاه های سوارکاری نیز می توانند در این زمینه فعالیت کنند.

وی ادامه داد: در مانژهای خاکی به صورت 3 نفره با یک نفر ذخیره و در زمین چمن 4 نفره با یک نفر ذخیره بازی انجام می شود که بر همین اساس مساحت زمین های چمن یک هزار و یک هزار و 200 و مانژ خاکی 60 در 100 باید باشد.

علوی در شرح این بازی اظهار داشت: زمانبندی بازی در چوگان با نام چُکه مطرح است و هر بخش یک چُکه نام دارد و هر بازی به 4 چُکه 6 دقیقه ای تقسیم می شود.

سرپرست هیأت چوگان استان زنجان با بیان اینکه هیچ محدودیتی به جز برای چپ دست ها برای حضور در کلاس ها وجود ندارد و تا اطلاع ثانوی اولویت با کسانی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت چوگان زنجان آغاز به کار کرد/ ورود چپ دست ها ممنوع!

هیأت چوگان زنجان آغاز به کار کرد/ ورود چپ دست ها ممنوع!