مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 08:072022-07-16بين الملل

آمریکا و عربستان درباره نفت به توافق نرسیدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا پس از دیدار با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در هتل والدورف آستوریا جده عربستان، - بایدن می گوید هیچ توافق فوری با عربستان سعودی در مورد نفت وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا پس از دیدار با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در هتل والدورف آستوریا جده عربستان، بیانیه ای را در اختیار خبرنگاران قرار داد.

در این گزارش گفته شده که احتمالاً بایدن عربستان سعودی را بدون توافق برای افزایش عرضه نفت ترک خواهد کرد.

بایدن همچنین روز جمعه پس از دیدار با ملک سلمان، پادشاه عربستان و پسرش، محمد بن سلمان، در جمع خبرنگاران اذعان کرد که پیشرفت کمی برای دستیابی به توافق نفتی حاصل شده است.

جو بایدن در این ارتباط به خبرنگاران گفت: من تمام تلاشم را برای افزایش عرضه نفت برای آمریکا انجام می دهم که انتظار دارم این اتفاق هم بیافتد، از سوی دیگر سعودی ها نیز در این فوریت شریک هستند و بر اساس بحث های امروز ما، انتظار دارم در هفته های آینده شاهد گام های بیشتری باشیم.

رییس جمهور آمریکا همچنین به خبرنگاران گفت که قتل جمال خاشقجی ، روزنامه نگار سعودی را در ابتدای دیدارش با ولیعهد عربستان که به گفته مقامات اطلاعاتی آمریکا سازماندهی کننده مرگ او ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و عربستان درباره نفت به توافق نرسیدند

آمریکا و عربستان درباره نفت به توافق نرسیدند