مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 08:322022-07-16اقتصادي

پرداخت وام های دانشجویی اولویت صندوق رفاه دانشجویان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مسعود گنجی، رییس صندوق رفاه دانشجویان در نشست هیئت رییسه دانشگاه حکیم سبزواری با بیان اینکه پرداخت وام های دانشجویی اولویت این صندوق است، - رییس صندوق رفاه دانشجویان پرداخت وام های دانشجویی را از اولویت های این صندوق اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مسعود گنجی، رییس صندوق رفاه دانشجویان در نشست هیئت رییسه دانشگاه حکیم سبزواری با بیان اینکه پرداخت وام های دانشجویی اولویت این صندوق است، گفت در سال 1400 با رشد 54 درصدی نسبت به سال 1399، مبلغ 676 میلیارد تومان وام دانشجویی با عنوان 5 سرفصل وام تحصیلی، وام شهریه، وام ودیعه مسکن دانشجویی، وام ضروری و وام ویژه دکتری به دانشجویان مستعد و کم بضاعت پرداخت شد.

گنجی با تاکید بر اینکه تلاش صندوق رفاه دانشجویان بر آن بود که هر تقاضایی که از سوی دانشگاه های کشور تایید شده بود با پاسخ مثبت مبنی بر پرداخت وام روبرو شود، اضافه کرد: پیش بینی ما برای سال جاری این است که حدود 800 میلیارد تومان به دانشجویان وام پرداخت شود.

رییس صندوق رفاه دانشجویان با ارائه گزارشی از وضعیت پرداخت صندوق رفاه دانشجویان افزود: تا امروز حدود 200 میلیارد تومان ذیل سرفصل های مذکور وام دانشجویی به دانشجویان متقاضی پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام های دانشجویی اولویت صندوق رفاه دانشجویان است

پرداخت وام های دانشجویی اولویت صندوق رفاه دانشجویان است