مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 08:322022-07-16سياسي

نامه نگاری صدا و سیما با 20 نهاد فرهنگی و امنیتی برای برخورد با شبکه نمایش خانگی


استمداد از بیش از 20 نهاد برای انجام اقدامات بازدارنده پلتفرم ها شاید یکی از بی سابقه ترین نمونه از مصوبات منتشر شده برای خروج رقبای جدید از میدان رقابت با رسانه ملی است.

- استمداد از بیش از 20 نهاد برای انجام اقدامات بازدارنده پلتفرم ها شاید یکی از بی سابقه ترین نمونه از مصوبات منتشر شده برای خروج رقبای جدید از میدان رقابت با رسانه ملی است.

نامه ای از سعید مقیسه رییس ساترا به پیمان جبلی منتشر شده که در بند هایی از آن با اشاره به مصوبه شورای فضای مجازی صدا و سیما، از عزم جدید ساترا برای برخورد و تعلیق پلتفرم های شبکه نمایش خانگی اشاره شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، صیانت پس از اینترنت انگار قرار است به پلتفرم های پخش داخلی تسری پیدا کند.

تلویزیون که در رقابت با رقبای جدید سر بر آورده از پلتفرم های پخش اینترنتی و شبکه های اجتماعی عقب افتاده پس از نظارت های محتوایی این بار به سراغ دور جدیدی از اقدامات تنبیهی برای پلتفرم های پخش رفته است.

بر اساس نامه منتشر شده به امضای مقیسه که در تاریخ 21 تیرماه و در 12 بند خطاب به جبلی نوشته شده، طرحی را ترسیم می کند که بر اساسش به مساعدت از نهاد های نظارتی و لابی با ارگان های قانونگذار مجموعه اقداماتی را ترسیم می کند که شورای فضای مجازی در دورهمی خود جمع بندی کردند احتمالا این گونه شبکه نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نگاری صدا و سیما با 20 نهاد فرهنگی و امنیتی برای برخورد با شبکه نمایش خانگی

نامه نگاری صدا و سیما با 20 نهاد فرهنگی و امنیتی برای برخورد با شبکه نمایش خانگی