مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 09:272022-07-16اقتصادي

ستاد کرونا: ممنوعیت ارائه خدمات به واکسن نزده ها از 15 مرداد


شرایط پاندمی کماکان در دنیا ادامه دارد و به قوت خود ساری و جاری است و اگرچه بحث واکسیناسیون در برخی از کشورها روند خوبی داشته است اما ما کماکان کشورهایی را داریم که درصد قابل توجهی از مردم آن ها واکسن تزریق نکرده اند.

- شرایط پاندمی کماکان در دنیا ادامه دارد و به قوت خود ساری و جاری است و اگرچه بحث واکسیناسیون در برخی از کشورها روند خوبی داشته است اما ما کماکان کشورهایی را داریم که درصد قابل توجهی از مردم آن ها واکسن تزریق نکرده اند.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه براساس مصوبه ستاد کرونا تکلیف شده است که خدمات در بستر سامانه ایران من براساس دز یادآور ارائه شود، گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا که به تمام دستگاه ها ابلاغ شده است؛ ارائه خدمات از 15 مرداد ماه در بستر سامانه بر مبنای تزریق دو دز واکسن به اضافه دز یادآور است.

حسین قاسمی، دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در گفت وگو با ایلنا با توجه به افزایش موارد بیماری کرونا درباره ارائه خدمات در بستر سامانه ایران من گفت: در شرایطی هستیم که بعد از چند هفته ای که بیماری در شرایط آرامی به سر می برد، ما شاهد مراجعات سرپایی کمتری بودیم و آمار بیماران بستری به حداقل رسیده و میزان موارد مرگ و میر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد کرونا: ممنوعیت ارائه خدمات به واکسن نزده ها از 15 مرداد

ستاد کرونا: ممنوعیت ارائه خدمات به واکسن نزده ها از 15 مرداد