مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 09:422022-07-16سياسي

برگزاری میزهای خدمت غدیریه در استان فارس


در آستانه عید غدیر با تاکید استاندار فارس، همه دستگاه های اجرایی مکلف به برپایی میز خدمت با حضور مدیران عالی هر دستگاه شده اند تا به گفته مدیرکل تحول اداری استانداری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس یکشنبه، 12 تیر ماه در جلسه شورای اداری خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی گفت: یک روز قبل از عید غدیر مدیران باید در ادارات میز خدمت را برگزار و تلاش کنند مشکلات مردم رفع شود تا حلاوت و شیرینی این مسئله به عنوان شیرینی عید غدیر، در ذهن آنها ماندگار گردد.

این دستور در حالی صورت گرفت که ایمانیه سه ماه پیش از آن در 19 فروردین ماه، در ملاقات مردمی، از بی اثر بودن میزهای خدمت گلایه کرد و گفت: تشریفاتی بودن میز های خدمت جای سوال دارد در صورتی که باید میز های خدمت واقعی تشکیل شود و میز خدمت استانداری نیز الگوی خدمت باشد، چون رضایت مردم و خداوند را در پی خواهد داشت.

آیا میزهای خدمت تشریفاتی خواهد بود؟ اکنون در آستانه عید غدیر، محسن نعمتی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری در خصوص برپایی میزهای خدمت و اینکه چه ضمانتی است که از حالت تشریفاتی خارج شده و گره گشای مردم باشد، به خبرنگار فارس گفت: یک روز قبل از عید غدیر مدیران دستگاه های اجرایی در ادارات خود میز خدمت دارند، استاندار نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری میزهای خدمت غدیریه در استان فارس

برگزاری میزهای خدمت غدیریه در استان فارس