مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 10:072022-07-16اقتصادي

نقش تولید و استفاده از «مرغ سایز» در کاهش هزینه ها و تنظیم بازار


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای کاهش هزینه ها و تنظیم بازار، تولید مرغ سایز در دستور کار مرغداران و تولید کنندگان استان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا افلاطونی صبح امروز در نشست فرعی قرارگاه امنیت غذایی استان واقع در مدیریت تعاون روستایی اظهار کرد: از ظرفیت تعاون روستایی باید بیش از پیش استفاده کرد تا بتوانیم به نحو مطلوب در امورات اجرایی پیشگام باشیم.

وی اضافه کرد: تعاونی روستایی باید همانند یک هلدینگ بسیار بزرگ و قوی رفتار کند و چندین شرکت تولیدی در بخش کشاورزی را راه اندازی و مدیریت کند.

افلاطونی تصریح کرد: تمام مدیران و مسئولان استانی بر این موضوع اتفاق نظر دارند که میوه شب عید با کمترین تنش مدیریت شد و در خرید گندم نیز با وجود خشکسالی و کاهش سطح کشت رکورد بسیار خوبی ثبت شده است.

  این مسئول تاکید کرد: شرکت های تعاون روستایی نیازمند سازماندهی مجدد هستند تا خون تازه ای در رگ های آن ها جاری شود، ضمن اینکه کشاورزی قراردادی و کشت فراسرزمینی مورد تاکید وزارت جهاد کشاورزی باید در اولویت تعاون روستایی باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بر تشویق آحاد جامعه برای خرید مرغ سایز تاکید کرد و گفت: در راستای کاهش هزینه ها و تنظیم بازار، تولید مرغ سایز در دستور کار مرغداران و تولید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تولید و استفاده از «مرغ سایز» در کاهش هزینه ها و تنظیم بازار

نقش تولید و استفاده از «مرغ سایز» در کاهش هزینه ها و تنظیم بازار