مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 10:222022-07-16پزشكي

6 شهرستان همدان در وضعیت زرد کرونایی


استاندار همدان با بیان اینکه 6 شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله اجتماعی و زدن ماسک الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا با اشاره به شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر اظهار کرد: طی گزارش دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه های مربوطه، وارد پیک هفتم شیوع ویروس کرونا شده ایم.

وی با بیان اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی، زدن ماسک، فاصله اجتماعی در شرایط کنونی الزامی است گفت: با توجه به افزایش بستری ها و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان، از مردم درخواست می شود دستورالعمل های دانشگاه علوم پزشکی را با جدیت پیگیری و رعایت کنند.

  استاندار همدان تأکید کرد: 6 شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و طبق شیوه نامه های بهداشتی اماکن سر بسته با ظرفیت 70 درصد مجاز به فعالیت هستند.

وی گفت: در چند روز آینده عید غدیر خم و بازگشت حجاج را در پیش رو داریم که ضرورت دارد شیوه نامه های بهداشتی رعایت و حجاج نیز با غربالگری و انجام تست کنترل شوند.

  قاسمی فرزاد اظهار کرد: مردم از حضور در اجتماع غیر ضروری و دورهمی های خانوادگی خودداری کنند تا بتوانیم از این پیک عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 شهرستان همدان در وضعیت زرد کرونایی

6 شهرستان همدان در وضعیت زرد کرونایی