مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 10:322022-07-16سياسي

شهرداری جلوی ساخت و ساز غیر مجاز دستگاه های اجرایی را بگیرد


انتقاد رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان ضمن انتقاد از وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر گفت: شهرداری جلوی ساخت و ساز غیر مجاز دستگاه های اجرایی را بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی حیدری در نطق پیش از دستور جلسه صحن شورا اظهار کرد:  مدیریت و پیشگیری از تعارض منافع به عنوان یکی از ساختارهای فسادزا در شهرداری امری ضروری است و در این راستا ابتدا باید از سطوح بالای مدیریت شروع کرد.

وی با اشاره به مشکلات ساخت و سازهای غیرمجاز، تاکید کرد: مدیران ارشد و نهادها و دستگاه های اجرایی باید بیش از همه قوانین ساخت و ساز را رعایت کنند.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان ضمن انتقاد از وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر، گفت: متاسفانه شهرداری در مقابله با ساخت و سازهای بدون پروانه و غیرمجاز رفتار دوگانه ای دارد به گونه ای که در برخورد با دستگاه های اجرایی قانون اجرا نمی شود اما در مقابل برای مردم اینگونه نیست که این تخلف و مصداق نقض حقوق شهروندی است.

وی با تاکید بر اینکه همه در مقابل قانون برابر هستند، گفت: اگر قرار است کنترل ساخت و سازها برای دستگاه های دولتی رعایت نشود این امر باید برای همه مردم نیز برابر باشد و بنده به عنوان نماینده مردم در پارلمان شهری از تمام ظرفیت های نظارتی خود برای جلوگیری از تبع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری جلوی ساخت و ساز غیر مجاز دستگاه های اجرایی را بگیرد

شهرداری جلوی ساخت و ساز غیر مجاز دستگاه های اجرایی را بگیرد