مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 10:472022-07-16حوادث

کلاهبرداری 110 میلیارد ریالی با حواله های جعلی روغن خوراکی


فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری فرد کلاهبرداری که با واگذاری 110 میلیاردی ریالی حواله های جعلی یک شرکت تولید روغن خوراکی اقدام به خرید یک منزل مسکونی کرده بود در عملیات مأموران پلیس آگاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چندی پیش در پی شکایت یکی از شهروندان ساوجی مبنی بر اینکه فردی با ارائه حواله های جعلی یک شرکت تولید روغن گیاهی اقدام به خرید ملک شخصی وی کرده است پرونده ای تشکیل و تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد شاکی در اواخر سال گذشته قصد فروش منزل شخصی خود در تهران را داشته که پس از انتشار آگهی فروش فردی با وی تماس گرفته و ابراز تمایل برای خرید آن می کند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بین کرد: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد فرد کلاهبردار با ارائه 45 فقره حواله خرید از یکی از شرکت های تولید روغن گیاهی، منزل شاکی را خریداری و بلافاصله به شخص دیگری فروخته است.

مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه شاکی پس از سررسید موعد حواله های دریافتی جهت گرفت اجناس مورد معامله به شرکت مذکور در یکی از استان های جنوب غربی کشور مراجعه می کند خاطرنشان کرد: با پیگیری های به عمل آمده مشخص می شود این شرکت غیرفعال بوده و فرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 110 میلیارد ریالی با حواله های جعلی روغن خوراکی

کلاهبرداری 110 میلیارد ریالی با حواله های جعلی روغن خوراکی