مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 10:472022-07-16اقتصادي

نگاه فنی و اقتصادی به مقوله ساخت و بهره بردای مترو در پایتخت


سمینار یک روزه انتخاب شبکه بهینه ریلی شهری وحومه ای با نگاه فنی و اقتصادی به مقوله ساخت و بهره بردای با حضور مدیران شرکت مترو تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سمینار یک روزه انتخاب شبکه بهینه ریلی شهری وحومه ای با نگاه فنی و اقتصادی به مقوله ساخت و بهره بردای با حضور مدیران شرکت مترو تهران برگزار شد.

در این سمینار که با صحبت های مهندس مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو آغازشد، بهره مندی هر چه بیشتر از علم روز صنعت ساخت شبکه راه آهن ریلی زیرزمینی  و حرکت هرچه سریعتر به سمت فناوری های نوین در زمینه کار و فعالیت در فضاهای زیرزمینی این چنینی، مورد تاکید قرارگرفت.

مدرس این سمینار، محمد کیان پور بود که خود سالیان طولانی در خط 7 مترو تهران و همچنین خطوط مترو شهرهای اقماری پایتخت مشغول بوده است.

کاهش هزینه های ساخت خطوط و ایستگاهها، بهینه سازی ترکیب شبکه ریلی کلانشهرها و شهرهای حومه ای جهت کاهش هزینه های بهره برداری، امکان سنجی توسعه خطوط و جذب منابع جهت گسترش شبکه ریلی از جمله مباحث مطرح شده در این سمینار بود.

بررسی موارد یاد شده در شهرهای تورنتو، مونترال، نیویورک، توکیو، پاریس، برلین و لندن به عنوان تجربیات جهانی، از دیگر بخش های نشست مذکور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه فنی و اقتصادی به مقوله ساخت و بهره بردای مترو در پایتخت

نگاه فنی و اقتصادی به مقوله ساخت و بهره بردای مترو در پایتخت