مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 10:522022-07-16بين الملل

تداوم برده داری در آمریکا، مردم ایالات متحده را دست به دامان کمیته حقوق بشر کرد


ائتلافی از سازمان های غیردولتی حامی حقوق بشر طی ارسال یک گزارش ویژه 21 صحفه ای به کمیته حقوق بشر سازمان ملل خواستار تحمیل فشار به ایالات متحده برای توقف سیاست های تبعیض نژادی و ضد حقوق بشری در زندان های آمریکا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر، نقض حقوق بشر و تبعیض نژادی در زندان های سراسر ایالات متحده بخصوص زندان های ایالات جنوبی این کشور به حدی نگران کننده شده است، که ائتلافی از سازمان های غیردولتی حامی حقوق بشر طی ارسال یک گزارش ویژه 21 صحفه ای به کمیته حقوق بشر سازمان ملل خواستار تحمیل فشار به ایالات متحده برای توقف سیاست های تبعیض نژادی و ضد حقوق بشری در زندان های آمریکا شدند.

بر اساس گزارش وب سایت این سازمان غیر دولتی، ائتلاف زندان های جنوبی ، متشکل از سازمان های مدنی و حقوق بشری، صبح جمعه گزارش جدیدی را به کمیته حقوق بشر سازمان ملل ارسال کردند و خواستار حذف همه سیاست های تبعیض نژادی در زندان های آمریکا شدند.

این ائتلاف در گزارش خود توضیحاتی پیرامون آسیب های اجتماعی و ماندگار در جوامع سیاه پوست، پیامدهای مخرب حبس نژادپرستانه سیاه پوستان بر اثر سیاست های تبعیض نژادی نوشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم برده داری در آمریکا، مردم ایالات متحده را دست به دامان کمیته حقوق بشر کرد

تداوم برده داری در آمریکا، مردم ایالات متحده را دست به دامان کمیته حقوق بشر کرد