مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 11:022022-07-16دانش

صندوق رفاه دانشجویان از هیچ کمکی برای ارتقای سلامت روانی دانشجویان دریغ نمی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مسعود گنجی، رییس صندوق رفاه دانشجویان در نشست هیئت رییسه دانشگاه تربت حیدریه، از خوابگاه های دانشجویی به عنوان خانه دوم دانشجویان یاد کرد و گفت: - رییس صندوق رفاه دانشجویان در دانشگاه تربت حیدریه با اشاره به اینکه امکانات رفاهی، سلامت روانی دانشجویان را تضمین می کند، گفت: تا جایی که قانون و امکانات اجازه دهد از هیچ کمکی به دانشگاه ها دریغ نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مسعود گنجی، رییس صندوق رفاه دانشجویان در نشست هیئت رییسه دانشگاه تربت حیدریه، از خوابگاه های دانشجویی به عنوان خانه دوم دانشجویان یاد کرد و گفت: امکانات رفاهی، سلامت روانی دانشجویان را تضمین می کند.

صندوق رفاه دانشجویان در این مسیر تا جایی که قانون و امکانات اجازه دهد از هیچ کمکی به دانشگاه ها دریغ نخواهد کرد.

گنجی ابراز امیدواری کرد تکمیل پروژه سلف سرویس و آشپزخانه دانشگاه که توسط مسئولان دانشگاه تربت حیدریه در حال اقدام است با حمایت صندوق رفاه به صورت تمام صنعتی تجهیز شود.

گفتنی است، رییس صندوق رفاه دانشجویان در حاشیه بازدید از این دانشگاه، ضمن گفتگو با اعضای هیات رییسه دانشگاه از خوابگاه ها، سلف سرویس و اماکن ورزشی دانشگاه بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق رفاه دانشجویان از هیچ کمکی برای ارتقای سلامت روانی دانشجویان دریغ نمی کند

صندوق رفاه دانشجویان از هیچ کمکی برای ارتقای سلامت روانی دانشجویان دریغ نمی کند