مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 11:022022-07-16سياسي

90 درصد کودکان کار از اتباع خارجی هستند


90 درصد کودکان کار از اتباع خارجی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه رفاه و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، علی محمد قادری رییس سازمان بهزیستی کشور در نشست با رسانه ها اظهار کرد: خبرنگاران انسان هایی آگاه هستند که با سلاح قلم در میدان آگاهی و اندیشه حضور دارند و قاصدانی امین هستند که از روی امانت نقدهایی منصفانه و کاستی ها را انتقال می دهند.

وی افزود: برخی از خبرنگاران با حضور در جبهه ها با دفاع از وطن در برابر جنایات دشمنان انقلاب و اسلام اخبار را مخابره کردند و در میان شما افراد دارای معلولیت هستند که در عرصه های متفاوت نام آور هستند و در کار خود موفق عمل کرده اند.

رییس سازمان بهزیستی با اشاره به آغاز هفته گرامیداشت بهزیستی، ابراز کرد: این هفته با تجدید میثاق با شهدا و آرمان های امام آغاز شد و تلاش خواهیم کرد که بهترین حقایق و اخبار را به تمام آحاد جامعه برسانیم.

وی ادامه داد: حدود 19هزار پرسنل در کشور در حال انجام کارهای سخت و زیان آور هستند؛ مددکاران خدمات خاصی را با اعتقاد خاص به افراد دارای معلولیت ارائه می دهند که آمار این خدمت گیرندگان 7 میلیون نفر هستند.

وی با اشاره به فعالیت کودکان کار در جامعه، عنوان کرد: باید بدانیم بخش زیادی از کودکان کار خیابانها اتباع هستند و جنگی که در یکی از کشورهای همسایه صورت گرفته موجب شده تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد کودکان کار از اتباع خارجی هستند

90 درصد کودکان کار از اتباع خارجی هستند