مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 11:072022-07-16اجتماعي

آخرین وضعیت آب وهوا؛ گرد و غبار برای 6 استان کشور و تلاطم شرق دریای عمان


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، امین حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی پنج روز آینده برای نیمه جنوبی استان های سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و مناطقی از هرمزگان رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه برای جنوب سیستان و بلوچستان در رابطه با جاری شدن روان آب و سیلابی شدن رودخانه های فصلی هشدار سطح نارنجی صادر شده است، ادامه داد: پدیده غالب شرق کشور در این مدت تداوم بادهای 120 روزه همراه با گردو خاک است.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی 2 روز آینده در برخی نقاط از استان های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، فارس و بوشهر، پدیده گرد و غبار را انتظار داریم، افزود: شرق دریای عمان هم طی 5 روز آینده مواج و متلاطم است و از بعد از ظهر روز دوشنبه و روز سه شنبه دریای خزر هم مواج خواهد می شود.

نقشینه درباره آخرین وضعیت آب و هوایی چند روز آینده تهران اظهار کرد: بیشینه دمای تهران امروز 35 درجه است و فردا و پس فردا به 37 درجه می رسد و سه شنبه نیز 38 درجه پیش بینی شده است و کمینه دمای آن هم در مهرآباد به 25 درجه خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت آب وهوا؛ گرد و غبار برای 6 استان کشور و تلاطم شرق دریای عمان

آخرین وضعیت آب وهوا؛ گرد و غبار برای 6 استان کشور و تلاطم شرق دریای عمان