مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 11:122022-07-16ورزشي

هادی ساعی: نداشتن داور با تجربه جوان از مشکلات مهم تکواندوی ایران است


رییس فدراسیون تکواندو ایران از سرمایه گذاری ویژه برای جوان گرایی ورزشکاران، مربیان و داوران خبرداد و گفت: فدراسیون جهانی تاکید دارد که در مسابقات آینده داوران زیر 40 سال برای قضاوت به مسابقات اعزام شوند اما داوران با تجربه ما بالای 45 سال سن دارند که این .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مجمع سالیانه هیئت تکواندو قم با حضور هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو، ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و جمعی از نمایندگان باشگاه ها، داوران، باشگاه ها، مربیان و بازیکنان پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو طی سخنانی بیان کرد: از رییس هیئت تکواندو قم بابت شفافیت در فعالیت هایشان تشکر می کنیم که در این مدت با سختی هایی که در پیش رو داشتند اقدامات موثری را انجام دادند.

وی افزود: خدا را شکر می کنم که تکواندو قم به آرامش نسبی رسیده است، و دغدغه نمایندگان فقط بحث ورزش است من به عنوان رییس فدراسیون آماده همکاری و تعامل بیشتر با ورزشکاران و مربیان قمی هستم و قول می دهم هرجا نیاز به کمک فدراسیون تکواندو بود ما آماده کمک هستیم تا این ورزش به نقاط قابل توجه و خوبی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی ساعی: نداشتن داور با تجربه جوان از مشکلات مهم تکواندوی ایران است

هادی ساعی: نداشتن داور با تجربه جوان از مشکلات مهم تکواندوی ایران است