مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 11:422022-07-16اقتصادي

یکی از پیچیده ترین زیرساخت های شبکه مخابراتی را بومی سازی می کنیم


یکی از بزرگ ترین پروژه های این مجموعه مربوط به طرح ققنوس می شود که در سطح بین المللی رقیبی ندارد؛ تجهیز شارژینگ و بیلینگ جزو پیچیده ترین زیرساخت شبکه های ارتباطی موبایل است که در رایتل این راهکار با توان داخلی در حال بومی سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی رایتل، یاسر رضاخواه مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل در همایش سراسری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی که روز پنجشنبه 23 تیرماه 1401 در سالن همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار شد، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال عملکرد مطلوبی داشتیم و بر اساس همین عملکرد انتظار داریم تا پایان سال رشد درآمدی نزدیک به 50 درصد را محقق کنیم.

مدیرعامل شرکت رایتل با اشاره به اینکه در گذشته گفته می شد رایتل برای مجموعه شستا اصطلاحا سرطان شده است؛ تصریح کرد: رایتل در سال 97 حدود 600 میلیارد تومان زیان یکساله را شناسایی کرده و کل سود شستا در آن برهه زمانی حدود 3 الی 4 هزار میلیارد تومان بود اما در نهایت با تمام مشکلاتی که وجود داشته توانستیم رایتل را به مسیر سودسازی برسانیم.

مدیرعامل شرکت رایتل تشریح کرد: گاهی گفته می شود که با وجود مشکلات داخلی و تحریم ها نمی توان اقدام موثری کرد اما این مجموعه توانست در یک بازه سه ساله درآمد خود را در سخت ترین دوران تحریم نزدیک به سه برابر کند و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از پیچیده ترین زیرساخت های شبکه مخابراتی را بومی سازی می کنیم

یکی از پیچیده ترین زیرساخت های شبکه مخابراتی را بومی سازی می کنیم