مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 12:022022-07-16بين الملل

سفر بایدن به فلسطین اشغالی و لفاظی های تکراری ضدایرانی


مقامات رژیم صهیونیستی که همیشه مشغول لفاظی های بی ارزش و تکراری علیه ایران هستند، در سفر بایدن به فلسطین اشغالی باز هم این عادت را کنار نگذاشته و به همراه وی همچون گذشته اقدام به سخن پراکنی های بی ارزش کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، جو بایدن رییس جمهور آمریکا در نخستین سفر خود به منطقه غرب آسیا روز چهارشنبه 22 تیر ماه و در اولین مقصد این سفر وارد فرودگاه بن گوریون در تل آویو شد و از آن جا هم به کرانه باختری و بعد هم به عربستان سعودی رفت تا به همراه اعضای شورای همکاری خلیج فارس (بحرین، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی) به همراه مصر، عراق و اردن در اجلاس سران شورای همکاری در جده شرکت کند.

ایران و برجام از جمله موضوعاتی بود که بایدن و مقامات صهیونیستی در این سفر و در دیدارها و نشست هایشان به آن پرداختند و به خصوص مقامات رژیم صهیونیستی همچون عادات گذشته باز هم شروع به لفاظی علیه ایران کردند؛ البته این لفاظی ها منحصر به مقامات کنونی این رژیم نشد و نتانیاهو هم مثل گذشته شروع به سخن پراکنی کرد.

اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی پس از ورود بایدن به تل آویو در اظهاراتی گفت: سفر رییس جمهور بایدن بازتاب دهنده عمق روابط دوجانبه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر بایدن به فلسطین اشغالی و لفاظی های تکراری ضدایرانی

سفر بایدن به فلسطین اشغالی و لفاظی های تکراری ضدایرانی