مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 12:372022-07-16سياسي

تجدید میثاق سازمان بهزیستی کشور با آرمان های امام راحل


معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور به همراه مدیران و کارکنان این سازمان با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علی محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور به همراه معاونین و مدیران ستادی و استانی و جمعی از کارکنان سازمان بهزیستی کشور امروز به مناسبت سالگرد بهزیستی در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.

در این آیین ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه و زیارتنامه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان های والای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

رییس سازمان بهزیستی کشور ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و فرمانده بهزیستی کشور دکتر محمدعلی فیاض بخش، اظهار کرد: پیروزی انقلاب پژواک غرورآفرین زنان و مردانی است که با عزم بلند و جانفشانی ها صمیمانه به صحنه آمدند و در 43 سالگی انقلاب اسلامی کارزار حفظ و حراست از آرمان انقلاب را ترک نکردند.

وی گفت: امروز قدرت نظام اسلامی با اعتقاد راسخ یک ملت عزتمند علی رغم همه مشکلات و کارشکنی ها،  در راستای مبارزه با بیگانه پرستی و نفی و دفع نفاق و تبعیض ها گام برمی دارد و این خط نورانی ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق سازمان بهزیستی کشور با آرمان های امام راحل

تجدید میثاق سازمان بهزیستی کشور با آرمان های امام راحل