مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 13:022022-07-16سياسي

تدارک کمیته امداد خراسان شمالی برای اطعام نیازمندان در عید غدیر


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از تدارک این نهاد به منظور اطعام خانواده های نیازمند استان با اولویت مناطق محروم در عید غدیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به برنامه های این نهاد در جهت بزرگداشت عید غدیر، اظهار کرد: تهیه و توزیع غذای گرم به نیت اطعام غدیر توسط 187 مرکز نیکوکاری استان یکی از این برنامه های مهم این نهاد است.

وی با دعوت از مردم سخاوتمند در جهت مشارکت در این طرح معنوی گفت: مردم سخاوتمند استان می توانند حتی با مشارکت یک پرس غذا به این کار خداپسندانه کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اطعام نیازمندان، به ویژه رسیدگی به ایتام را از نقاط برجسته زندگی مولای متقیان برشمرد و افزود: کمیته امداد به عنوان نهادی حمایتی بر خواسته از معارف اهل بیت اکنون طرح ضیافت غدیر را برای ترویج و تسهیل در اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در دست اجرا دارد.

وی با اشاره به راه های مشارکت مردم نیکوکار استان در این طرح بیان داشت: شماره گیری کد #058*8877* ازجمله راه های مشارکت در این طرح معنوی است.

الهی راد همچنین یادآور شد: مراکز نیکوکاری و کلیه دفاتر کمیته امداد خراسان شمالی در سراسر استان این آمادگی دارند که غذای طبخ شده توسط مردم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک کمیته امداد خراسان شمالی برای اطعام نیازمندان در عید غدیر

تدارک کمیته امداد خراسان شمالی برای اطعام نیازمندان در عید غدیر