مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 13:172022-07-16سياسي

مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان ابلاغ و اجرایی شود


عضو هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: انتظار می رود هرچه زودتر مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان ابلاغ و اجرایی شود تا بخشی از آلام آنان تسکین یاید چراکه هنوز مشکلات دیگری از این قشر در سایر بخش ها از جمله درمان و بیمه تکمیلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه؛ علیرضا امیری ظهر امروز در گردهمایی کارگران به مناسبت گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی در خانه کارگر ساوه با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی حق مسلم این قشر مظلوم است و باید زودتر اجرایی شود.

اظهار کرد: متأسفانه پس از گذشت چهار ماه از سال جدید، به رغم مصوبه شورای عالی کار، هنوز اجرایی نشده است.

وی با اشاره به این که عده ای با سنگ اندازی در اجرای این مصوبه دل دشمنان انقلاب را شاد می کنند، اظهار کرد: صاحبان اصلی تأمین اجتماعی بازنشستگان و کارگران (بازنشستگان آینده) هستند.

عضو هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی کشور بیان کرد: بلاتکلیفی بازنشستگان تأمین اجتماعی در حالی ادامه دارد که سازمان حقوق کارکنان خود را بر اساس افزایش دستمزد جدید و مصوبه شورای عالی کار پرداخت کرده است.

امیری گفت: از سوی دیگر مستمری بگیران کشوری و لشگری هم حقوق سه ماهه نخست امسال خود را دریافت کرده اند و در این میان تنها تکلیف بازنشستگان کارگری معلوم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان ابلاغ و اجرایی شود

مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان ابلاغ و اجرایی شود