مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 13:272022-07-16حوادث

تکذیب سرقت مسلحانه از مسافران اتوبوس های مسافربری خوزستان در 24 ساعت گذشته


فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سرقت از مسافران اتوبوس مسافربری در یکی از جاده های خوزستان طی 24 ساعت گذشته صحت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از مسافران اتوبوس های مسافربری در برخی از شهرهای خوزستان در طول 24 ساعت گذشته که محتوای فیلم ها واحد بوده لیکن افرادی معلوم الحال به قصد تشویش اذهان عمومی و ترویج نا امنی در سطح استان مبادرت به انتشار گسترده آنها در فضای مجازی کردند.

وی افزود: کلیپ منتشره مربوط به خرداد ماه است که سارقان مسلح اقدام به سرقت اموالی از مسافران اتوبوس مسیر آبادان به اصفهان کردند که کلیپ مذکور توسط احدی از مسافران تهیه و منتشر شده بود که با توجه به اهمیت موضوع سریعا در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی طی عملیات های منسجم پلیسی بلافاصله نسبت به دستگیری دو نفر از آنان اقدام و نفر سوم نیز طی درگیری با کاراگاهان پلیس آگاهی به ضرب گلوله مجروح و تحت درمان است و کلیه تجهیزات به کار رفته در سرقت از جمله یک قبضه سلاح کلاشینکف، بی سیم دستی، جلیقه نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب سرقت مسلحانه از مسافران اتوبوس های مسافربری خوزستان در 24 ساعت گذشته

تکذیب سرقت مسلحانه از مسافران اتوبوس های مسافربری خوزستان در 24 ساعت گذشته