مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 14:122022-07-16سياسي

جنبش انصارالله به اظهارات بایدن درباره آتش بس در یمن واکنش نشان داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد علی الحوثی عضو ارشد شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز شنبه در حساب توییتری خود نوشت: - جنبش انصارالله یمن در واکنش به اظهارات جو بایدن رییس جمهور آمریکا درباره توافق آمریکا با عربستان برای تمدید آتش بس در یمن اعلام کرد که دولت صنعاء ادامه اقدامات جنایت آمیز و تجاوزات آمریکا، انگلیس، عربستان و امارات را نخواهد پذیرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد علی الحوثی عضو ارشد شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز شنبه در حساب توییتری خود نوشت: دشمنانی (متجاوزان به یمن) که در عربستان نشست برگزار می کنند باید تجاوز، محاصره و اقدامات تروریستی خود علیه مردم یمن را متوقف کنند.

وی با تأکید بر مخالفت دولت صنعاء با تمدید آتش بس در یمن به همان شیوه قبلی افزود: تنها ثمره تمدید این آتش بس، بلا و لعن و نفرین همیشگی تاریخ است.

الحوثی در ادامه رشته توییت خود که پس از صحبت های بایدن درباره تمدید آتش بس در یمن منتشر کرد، تصریح کرد: به غیر از پایان دادن به تجاوزات و محاصره آمریکا، انگلیس و عربستان و ائتلافش علیه یمن، تصمیم بگیرید که چه می خواهید.

ما تصمیم را خودمان می گیریم و این را شما می دانید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش انصارالله به اظهارات بایدن درباره آتش بس در یمن واکنش نشان داد

جنبش انصارالله به اظهارات بایدن درباره آتش بس در یمن واکنش نشان داد