مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 14:422022-07-16حوادث

جیب بر بهشت زهرا دستگیر شد


سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری جیب بر بهشت زهرا حین سرقت خبر داد و گفت : تا کنون 5 مال باخته شناسایی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی افزایش سرقت لوازم شخصی شهروندان و خصوصا مسافران در محل بهشت زهرا(س) و اطراف صحن مطهر امام خمینی(ره) رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 205 صحن مطهر بر عهده گرفتند و گشت زنی های هدفمند افزایش داده شد.

 وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات سارق را شناسایی کردند افزود: در حال گشت زنی و با اطلاعات به دست آمده به فردی که به صورت پیاده در حال پرسه زنی در اطراف حرم مطهر امام خمینی(ره) بوده مشکوک می شوند و متهم را زیر نظر گرفته که مشاهده کردند با غفلت یکی از شهروندان اقدام به جیب بری کرده که سریعا وارد عمل شده و متهم غافلگیر و دستگیر شد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تصریح کرد: متهم 45 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت از شهروندان در بهشت زهرا(س) و اطراف حرم امام خمینی(ره) از شهروندان و خصوصا مسافران اعتراف که تا کنون 5 مال باخته شناسایی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیب بر بهشت زهرا دستگیر شد

جیب بر بهشت زهرا دستگیر شد