مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 14:472022-07-16سياسي

نماینده دشتستان: تفکیک وزارت صمت به نفع کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در صفحه شبکه اجتماعی خود با اشاره به گزارشی از عملکرد خود طی یک هفته اخیر نوشت: صبح شنبه (18 تیر) در دفتر سعدآباد با تعدادی از مراجعه کنندگان بخش سعدآباد ملاقات کردم.

ظهر در آموزش و پرورش دشتستان (برازجان) جلسه ای با مدیران مدارس غیرانتفاعی شهرستان داشتیم.

دغدغه های خود را مطرح کردند، امسال شرایط سخت تری برای این مدارس که بخشی از بار آموزش و پرورش را به دوش می کشند، پیش آمده است.

بر خلاف نظر برخی که تصور می کنند مدارس غیرانتفاعی جایی برای فعالیت اقتصادی یا کسب سود است، اکثریت مدارس غیرانتفاعی دشتستان با انگیزه های آموزش و خدمت راه اندازی شده اند، هفته قبل با وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با مشکل ایشان صحبت کردم و تلاش می کنیم که مشکلات آنان کاهش یابد.

پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه بعد از ظهر به همراه معاون عمرانی استاندار، فرماندار دشتستان و مدیران راهداری، آبفا، آب منطقه ای، برق و دانشگاه علوم پزشکی استان از پروژه های عمرانی شهرستان در بخش های مرکزی (ورودی میدان میوه و تره بار و کلینیک تخصصی برازجان)، آبپخش (لایروبی کانال های زهکشی بنار و دشتی، جاده حله، برق روستای تل سبز، قطعه کلل آبپخش، دوربرگردان کلل و روشنایی میاندشت و درمانگاه آبپخش) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده دشتستان: تفکیک وزارت صمت به نفع کشور است

نماینده دشتستان: تفکیک وزارت صمت به نفع کشور است