مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 15:072022-07-16حوادث

مدیرانی که خودشان بحران هستند


مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه چرا اکثر مدیران کهگیلویه در حادثه آتش سوزی خاییز غایب بودند گفت: مدیران باید به به صورت جهادی در بحران ها در میدان باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، علیرضا نیکروز مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران در دهدشت با توجه به آتش سوزی سال گذشته در کوه خاییز و بهره برداری رسانه های معاند از این آتش سوزی گفت: به جهت اینکه امسال این اتفاق صورت نگیرد، ستاد بحران استانداری فورا وارد عمل شد.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه نیروهای بسیجی نقش اصلی را در مهار آتش سوزی داشتند گفت: چرا اکثر دستگا ه های شهرستان کهگیلویه غایب بودند؟ وی با توجه به فشرده بودن درختان و وجود علف های هرز در منطقه حفاظت شده خاییز گفت: نیاز به پایش صددرصدی در منطقه به مدت 24 ساعت وجود دارد و هر دستگاهی دو نفر را معرفی کند که در منطقه حضور داشته باشند.

نیکروز با بیان اینکه مدیران باید به صورت جهادی در بحران ها در میدان باشند افزود: مدیری که پشت گوشی حوادث را چک کند، هیچوقت نیازمندی ها را حس نمی کند.

وی از نداشتن لباس مناسب، کمبود دستگاه دمنده و نبود روشنایی در شب به عنوان بخشی از مشکلات به هنگام بحران نام برد و با بیان اینکه به همت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرانی که خودشان بحران هستند

مدیرانی که خودشان بحران هستند